Dementietafel 16 mei 2018

Vrijdag 04 mei 2018

Samen ervaringen en kennis delen rondom verstandelijke beperking en dementie

De familievereniging Dicht-bij organiseert op woensdag 16 mei in samenwerking met Dichterbij en het cliëntenplatform regio Noord/Midden een dementietafel, locatie is ’t Vertrek, Stationsweg 12 te Boxmeer.

Het thema van de dementietafel is ‘samen beleven’

In deze vierde dementietafel kijken we naar de mogelijkheden om het contact met de verwant of cliënt zo goed mogelijk te onderhouden, ook in de fase waarin dat steeds lastiger wordt. De belevingsgerichte benadering is bij mensen met dementie noodzakelijk en zorgt voor mooie contactmomenten. Vaak is het een zoektocht om te ontdekken en te ervaren wat werkt en niet werkt. Tijdens deze dementietafel komen verschillende mogelijkheden voorbij, het accent ligt op de rol die muziek kan spelen.

Aanmelden voor de bijeenkomst op 16 mei, 19.00 uur tot 21.30 uur, locatie ’t Vertrek, Stationsweg 12 te Boxmeer via het aanmeldformulier op de website van de familievereniging http://www.familieverenigingdicht-bij.nl/aanmelden-activiteit/ of via M 06 31314641