Familiebetrokkenheid in de zorg

Donderdag 06 juni 2019

Familiebetrokkenheid in de zorg

KansPlus, de landelijke belangenorganisatie voor mensen met een verstandelijke beperking en hun naasten, organiseert in juni op verschillende locaties in het land bijeenkomsten met als thema: ‘Familiebetrokkenheid in de zorg’

Voor een goede kwaliteit van zorg is het belangrijk dat familieleden en zorgprofessionals goed samenwerken. In de bijeenkomst ‘Familiebetrokkenheid in de zorg’ gaat het om de volgende vragen: Waar maak je je als familielid druk over? Waar maak je je als familielid sterk voor? Hoe geef je daar invulling aan? Waarom en hoe organiseer je je als familieleden? In de bijeenkomst wordt uitgegaan van het delen van elkaars ervaringen en het leren van adviezen, successen en uitdagingen. Tevens zal KansPlus een aantal producten presenteren die gebruikt kunnen worden op het gebied van familiebeleid.

Voor wie: Ouders, broers en zussen van mensen met een verstandelijke beperking. Leden van georganiseerde en niet georganiseerde familieverbanden, leden van cliëntenraden.

Waar en wanneer:

Maandag 17 juni in Zeist bij zorgorganisatie Bartiméus
    Adres: van Renesselaan 30a, 3703 AJ Zeist

Woensdag 19 juni in Urk bij zorgorganisatie ’s Heerenloo
    Adres: Trefpunt, Nagel 56, 8321 RG Urk

Donderdag 20 juni in Veldhoven bij zorgorganisatie Severinus
    Adres: ’t Stafveld, Platanenlaan 28, 5507 MD Veldhoven.

Tijd: 18.30 uur tot 21.00 uur. Er is de mogelijkheid om vanaf 17.30 uur een broodmaaltijd te gebruiken.

Kosten: gratis.

Aanmelden: graag voor 13 juni via de site van KansPlus, http://www.kansplus.nl/agenda/