Dementietafel 20 maart 2019

Maandag 18 februari 2019

Samen ervaringen en kennis delen rondom verstandelijke beperking en dementie

De familievereniging Dicht-bij organiseert op woensdag 20 maart in samenwerking met Dichterbij, regio Zuid, een dementietafel, locatie is het dienstencentrum Mikado te Horst.

Het thema van de dementietafel is ‘een veranderde woon- en zorgbehoefte’

In deze vijfde dementietafel stellen we de veranderde woon- en zorgbehoefte centraal en kijken we naar de mogelijkheden om een vertrouwde, veilige en verantwoorde omgeving te kunnen blijven bieden zonder dat dat ten koste gaat van de huiselijkheid. Ergotherapeute Marieke Vosveld en de programmamanager E-health van Dichterbij, Miranda van Berlo, vertellen hoe je de veiligheid en het veiligheidsgevoel kunt vergroten. Ook laten zij vormen van passende zorg en praktische oplossingen zien.

Aanmelden voor de bijeenkomst op 20 maart, 19.00 uur tot 21.30 uur, locatie Dienstencentrum Mikado, Deken Creemersstraat 56, 5961 JP Horst, via het aanmeldformulier op de website van de familievereniging http://www.familieverenigingdicht-bij.nl/aanmelden-activiteit/ of via M 06 31314641.

Meer weten over dementie bij mensen met een verstandelijke beperking en de Dementietafel? Kijk eens bij eerdere verslagen van de Dementietafel, www.familieverenigingdicht-bij.nl/nieuws/19-05-2017-verslag-dementietafel/