Wat wilt u met Dichterbij bespreken?

Dinsdag 18 december 2018

Raad van Bestuur in gesprek met Familievereniging en verwanten.

Familievereniging Dicht-bij en Dichterbij houden in 2019 bijeenkomsten rondom thema’s die u bezig houden. Bepaal uw keuze en meld u nu al aan!

Wat gaan we doen?

In alle vier de regio’s komt een bijeenkomst voor alle ouders en verwanten van cliënten van Dichterbij.  Wat kunt u verwachten? Mevrouw Cecile Stallenberg van de Raad van Bestuur houdt een presentatie over belangrijke ontwikkelingen in de zorg binnen Dichterbij. Daarna gaat u in groepjes met vertegenwoordigers van de familievereniging en Dichterbij in gesprek over de thema’s die vooraf zijn ingediend. Daarbij draait het om vragen als ‘wat kan ik?’, ‘wat wil ik?’, ‘wat kunnen we samen?’ en ‘hoe kan Dichterbij me helpen?’ Aan het eind van de bijeenkomst liggen er concrete zaken die we samen kunnen oppakken om de dienstverlening en dus de kwaliteit van leven van cliënten en hun naasten verder te verbeteren.

U bepaalt de thema’s

Welke onderwerpen we in de bijeenkomsten bespreken, bepaalt u. Wat leeft bij u, wat vindt u belangrijk in de zorg voor uw familielid, waar loopt u tegenaan of welke zorgen wilt u graag met anderen bespreken? U kunt suggesties aandragen via www.dichterbij.nl/themabijeenkomsten. We kiezen de thema’s die het meeste bij verwanten leven. De overige onderwerpen stellen we op een andere manier aan de orde. Hoe, daarover krijgt u bericht. Via bovengenoemde webpagina kunt u ook al data en locaties zien, waar de bijeenkomsten zijn. Geef u nu al op voor één van deze bijeenkomsten. Over de gekozen thema’s krijgt u nog bericht. Opgeven kan tot uiterlijk 1 februari 2019. Ook als u niet aanwezig kunt zijn, mag u thema’s inbrengen. Stuur in dat geval een mail naar communicatie@dichterbij.nl

Waardevol

De familievereniging en Dichterbij zijn ervan overtuigd dat de nieuwe opzet zorgt voor een waardevolle dialoog om cliënten nog beter te ondersteunen bij een zo fijn mogelijk leven. En daar draait het uiteindelijk allemaal om.

Bijeenkomsten

Hieronder ziet u een overzicht van de data, tijdstippen en  locaties van de verschillende bijeenkomsten. Kies in het formulier de bijeenkomst uit die het beste bij uw mogelijkheden aansluit. Opgeven kan tot uiterlijk 1 februari 2019. Kunt u niet aanwezig zijn, maar wilt u wel  thema’s aandragen, dat kan. Stuur dan voor 1 februari 2019 een mail naar communicatie@dichterbij.nl

Bijeenkomst

Tijdstip