Mentorschap en belangenbehartiging

Dinsdag 21 juni 2016

Op woensdag 22 juni verzorgt Kansplus /VraagRaak om 19.30 uur een webinar met als onderwerp Mentorschap en belangenbehartiging; zelf (laten) beslissen waar mogelijk, alleen beschermen waar nodig. Op uitnodiging vertelt Jonnie Bosch in dit webinar over familievertegenwoordiging, mentorschap, bewindvoering en curatele voor mensen met een verstandelijke beperking. Niet iedereen heeft dat geregeld, is dat erg? En hoe zorg je ervoor dat een instelling of gemeente hier zorgvuldig mee omgaat? Kijk voor meer informatie op: http://www.goedvertegenwoordigd.nl

U kunt dit webinar volgen via: http://youtu.be/NGGLyuuxFk

Tijdens het webinar is het mogelijk om vragen te stellen per e-mail via webinars@kansplus.nl. Ook kunt u de 'chatmodule' gebruiken. Als de tijd het toelaat worden de vragen live beantwoord. Vragen die naderhand per mail binnenkomen, worden op een later moment beantwoord en gepubliceerd. Het webinar terugkijken kan altijd via het KansPlus You Tubekanaal: http://www.youtube.com/user/KansPlus

Bron: Nieuwsbrief Kansplus